Rules of the Game
For 900 years, Ashbourne plays a wild game of football on Shrove Tuesday and Ash Wednesday. With goals three miles apart and obstacles spanning streets, rivers, and fields. 5000 residents partake. 'Rules of the Game' chronicles Dave Hart's comical and heartwarming quest to immerse himself in Ashbourne's culture and join the game as a local.