From 149.00 Kč a month for 3 months
After 9/11, akin to Vietnam, many American soldiers endure severe injuries. They rely on Veterans Airlift Command's volunteer pilots for transit. The documentary showcases their struggles, including discussions, combat scenes, and their resilient path to recovery, providing profound insights.