From 149.00 Kč a month for 3 months
Milo Moro's ex-partner, Adrian, has been cryopreserved for the past 43 years. Milo finds out that he can be thawed and brought back to life. When the staff from ScandiCryonics arrives to pick up the cryocontainer with Adrian's body, Milo realizes he might not be ready for Adrian to return.