From 149.00 Kč a month for 3 months
The Scream Murder is a teen horror story about a brutal killing and a tell-all videotape.
16-year-old Cassie Stoddart is brutally stabbed to death and two unlikely suspects emerge.
Two teens are accused of murder: A shocking video reveals the truth. Their trials begin.
Brian and Torey are sentenced to life without parole for Cassie's murder. Is justice served?