Digley and Dazey
Best friends Digley and Dazey are part of a crack construction team, who go around building and fixing things in need of repair.
Best friends Digley and Dazey are part of a crack construction team, who go around building and fixing things in need of repair. Working hard as a team and using their creativity, they always save the day and learn new things along the way. Digley the excavator is the littlest of the vehicles, with his one small stunted track, but he makes up for his lack of size with his bravery, intelligence and determination becoming a valuable member of the construction team. Dazey the Wrecking Ball is a loveably impetuous and enthusiastic character. Her solution to any problem is to use her wrecking ball, which can often lead to mix-ups causing even bigger issues for the rest of the team to fix.