Stralsund - Blutlinien
During renovations, the entombed body of a young woman is discovered in a house, shattering homeowner Maren Brandt’s world. The deceased is her friend Klara, who vanished without a trace in 1996. Maren’s brother, Henrik, was the last to be seen with Klara and was initially considered the prime suspect.