Mantovani - The King of Strings
This documentary unveils the story of Annunzio Mantovani, a famed conductor with 70 million records sold. Also known as “The King of Strings,” Mantovani’s use of cascading strings hallmarked his career and defined the music from 1950s to 1970s.