Elefantastisch!
Funny stories for TV beginners. Just before the Sandman sends little viewers to bed, the mouse's unusual little brother shows elephantastic stories from his world. This always includes two puzzle stories and a cartoon, featuring the Little Mole or "Frog and Friends."