Theresa Wolff - Waidwund
Theresa Wolff inspects a corpse found next to the Bismarck Fountain in Jena's marketplace. But the man didn't die there, he was placed in this prominent and public location. Chief Inspector Bruno Lewandowski and his colleague Ceyhan Topal lead the investigation. It’s uncovered that the victim was a beneficiary of the post-reunification economic boom.