Murder in Maures Mountains
In the heart of the La Sainte Victoire range, soldiers on maneuvers in the forest discover a body riddled with arrows. Gendarmerie Lieutenant Diane Giraud is sent to investigate. She finds herself partnering Captain Alex Lançon, a legal officer assigned by the army, to join the investigation. Their enquiry leads them to Bernard Dufour, head of a society working with delinquents.
In the heart of the La Sainte Victoire range, soldiers on maneuvers in the forest discover a body riddled with arrows. Gendarmerie Lieutenant Diane Giraud is sent to investigate. She finds herself partnering Captain Alex Lançon, a legal officer assigned by the army to join the investigation.
Their enquiry leads them to Bernard Dufour, head of a society working with delinquents. Diane and Alex find out that the arrows are replicas of those shot by the 'Black Archer,' a local legend. But above all, they learn of a former military case linking Dufour, Colonel Motta, the base's commanding officer and… Diane’s father! Army secrets, family secrets: the investigation will cover much more than just one homicide. And for Diane and Alex, the case is far more personal than they could have imagined..