Monsieur Blake zu Diensten
English businessman Andrew Blake is looking for a change in his life after the death of his wife. He travels to France with the intention of staying in the hotel where the two of them first met 50 years ago, but upon his arrival he is mistaken for the new butler. Mr. Blake promptly accepts the new challenge, and a charming adventure begins.