Pettersson und Findus – Findus zieht um
Pettersson builds Findus' very own play and jumping house! The cat enjoys being independent and to live alone so much that he immediately moves into the house. That's not how Pettersson imagined it! Does he have to lead his life now without his happy little companion? Findus has to come up with something to cheer up old Pettersson again.