Der Alte
Eight-year-old Lorenzo witnesses his mother's murder and briefly sees the killer escape.
Ex-cop Richard leaves, and Caspar Bergmann dives headfirst into his new job without pause.
At a bad time for Caspar, volunteer Felix Hubschmied is found dead, seemingly murdered.