Lena Lorenz - Zerbrechliches Glück
Food blogger Maja chooses to have a baby, even though the father, Tobias, is married. Their daughter, Nele, is a colicky baby, and midwife Lena Lorenz recognizes Maja’s need for additional support. Although she and Tobias share a passion for gourmet cuisine, Maja does not want to ruin his marriage, and so finds herself in a difficult dilemma.