Lena Lorenz - Flaschenkind
Midwife Lena Lorenz supports the heavily pregnant Bianca Leitner, who appears to be under both professional and personal stress. A tip leads Lena to suspect Bianca has a severe alcohol problem. However, Lena remains skeptical as this claim comes from Bianca's ex-boyfriend, Jonas Neumüller, while Bianca's close colleague Selma Asare notices no such issue.