Murder in Gascony
Commissioner Becker arrives in a small village in the South-West of France to reconquer his wife who just left him. Weary of his repeated absences due to his job at the Paris Police Department, she decided to return to her home country with her children, where she catches up with old friends.
Commissioner Becker arrives in a small village in the South-West of France to reconquer his wife who just left him. Weary of his repeated absences due to his job at the Paris Police Department, she decided to return to her home country with her children, where she catches up with old friends. Becker swears to make amends and to dedicate more time to his family. But a series of strange murders in the region divert him from his mission, forcing him to dive into the case with a local policeman who is eager to prove himself and reluctant to partner with a "Parisian."