Hui Buh: Das Schlossgespenst
For 500 years now, Hui Buh has cut a lonely figure, the only ghost haunting the deserted halls of Castle Burgeck. But his peace is shattered when one day King Julius the 111th arrives. His main residence has burned down, and now he wants to celebrate his engagement to the enchanting Countess Leonora at the romantic castle.
For 500 years now, Hui Buh has cut a lonely figure, the only ghost haunting the deserted halls of Castle Burgeck. But his peace is shattered when one day King Julius the 111th arrives. His main residence has burned down, and now he wants to celebrate his engagement to the enchanting Countess Leonora at the romantic castle. But he didn’t figure on Hui Buh. He conjures up all of his spooky skills to drive the meddling mortals out of his castle. Inevitably it all ends in a ghoulish squabble between Julius and Hui Buh.