Arcadia
The ARD near-future series tells the story of a world where resources are scarce and a citizen score determines quality of life. To maintain his daughters’ high scores, a father cheats the system—and is banished from “Arcadia” as punishment. Left behind, his family becomes entangled in a web of deception and betrayal.