Spreewaldkrimi - Totentanz
Frankfurt blogger Lukas returns to his homeland, the Spree Forest, during the carnival season. After a big party with his old friends, all in masks and costumes, he's found naked and dead in a field. It later transpires that, throughout the festivities, Lukas had been sharing critical commentary with his followers online.