Iron Man & Hulk: Heroes United
Marvel makes cinematic history again when, for the first time ever, Hulk’s pulverizing brute strength and Tony Stark’s high-tech brainpower come together to face off against the ultimate enemy. Presented in groundbreaking Marvel CG Animation.
Marvel makes cinematic history again with the most unexpected team-up in the universe! Joining forces for the first time ever, Hulk’s pulverizing brute strength and Tony Stark’s high-tech brainpower come together to face off against the ultimate enemy. When Zzzax, a seemingly invincible, energy devouring monster threatens to destroy the planet, Marvel’s unlikeliest pairing of Avengers is mankind’s only hope. Alone, neither can defeat the awesome power of Zzzax. As a duo, they just might have a chance – if they can find a way to work together without smashing heads before time runs out! Packed with explosive action, and presented in groundbreaking Marvel CG Animation, Iron Man & Hulk: Heroes United is a must-own movie event that will blow you away!