Solo für Weiss - Das verschwundene Mädchen
During the trial of suspected child murderer Matthias Mattner in Lübeck, he escapes, while LKA investigator Nora Weiss faces a personal nightmare. Her nine-year-old godchild, Daina, vanishes on a ferry from Latvia to Lübeck. With little time to search for the child, her superior Jan Geissler takes charge of the case.