Hotel Barcelona
Set in cosmopolitan Barcelona, Hotel Barcelona delves into the tumultuous lives and love affairs of a prestigious family of hoteliers. Nestling quietly in the heart of the Spanish metropolis, the exclusive hotel provides an elegant setting for a tense and emotional two-part drama revolving around the lives of the owners and the staff who work there.
Laura Santos and her son Pedro return to her parents' hotel in Barcelona for a fresh start.
Laura and Mateo realize their emotional bond as Pedro makes a life-changing decision.