The Name of the Rose
Italy, 1327: The Franciscan monk William of Baskerville and his novice Adso of Melk arrive at a secluded monastery in the Alps, where they witness mysterious murders. While Baskerville and Melk investigate and search for the killer, they find themselves hunted by the merciless inquisitor Bernard Gui.
William and Adso investigate the mysterious deaths and find a trail that leads to the library.
As the two delegations prepare for the meeting, William and Adso sneak into the library again.
With the summit ending, William and Adso race against time to find the real culprit.