Rosamunde Pilcher - Liebe ist unberechenbar
Dr. Mary Cameron, an insightful computer scientist, believes love is not fate but a calculable formula. Her latest algorithm for the dating site Cupid's Match aims to pair couples effectively, promising a competitive edge. To boost the platform's fame, her boss launches an ambitious marketing campaign.