Wilsberg - Minus 196 Grad
Wilsberg is haunted by guilt when his new client, Britta Mantzke, is found dead near Aasee. While detectives Springer and Overbeck suspect suicide, Wilsberg decides to fulfill her last wishes. He learns from Britta's sister, Frauke Weiß, that Britta bravely fought her way back to life after battling cancer.