50/50 Heroes
Mo and Sam are half-siblings and have powers… well, half-powers. Managing their abilities isn't easy when they need to do everything together. And living their daily life is a challenge.
Mo and Sam have inherited some powers from their great-great-great-grandma who happened to have a fling with a superhero, many moons ago. But, being half-siblings, they’re going to have to share these powers down the middle. Upshot: these two “sorta superheroes” run half as fast, turn half invisible, and shoot threads half as far! No latex suits for these heroes, and no missions to save the planet. Nope! All Mo and Sam have to do is make their daily lives as kids half-livable. A challenge even Superman probably wouldn’t want to face!