Professor T.
Jasper Thalheim, a sharp-tongued professor of criminal psychology, is persuaded by his former student Detective Anneliese Deckert to become a consultant for the Cologne police. Their contrasting styles form a compelling partnership, and together they confront challenging crimes, face buried personal history, and learn how much they still rely on each other as their relationship evolves with each new case.
Sophia’s death shocks her son as Professor T uncovers secrets from their shared past.