Sherlock
Sherlock Holmes was always a modern man - it's the world that got old. Now he's back as he should be: edgy, difficult and dangerous to know. When a chance encounter brings former soldier and doctor John Watson into Sherlock's life, it's apparent the two men couldn't be more different, but an unbreakable alliance forms when they investigate a series of baffling cases together.
Sherlock faces perhaps the most chilling enemy of his long career: Culverton Smith.
Sherlock and John Watson face their greatest ever challenge. Is the game finally over?