Mountain Medic
It never occurred to 40-year-old Dr. Martin Gruber that he would one day return to his home town in the Alps for good. Prompted by external circumstances, he gives up his job in New York and opens a practice in the mountains.
It never occurred to 40-year-old Dr. Martin Gruber that he would one day return to his home town in the Alps for good. Prompted by external circumstances, he gives up his job in New York and opens a practice in the mountains. Now he has to deal with all kinds of family problems, for his resentful brother is there, as well as a daughter he never knew he had. But in the challenges he faces every day in his work, he finds variety, adventure, great emotions – and fulfillment.
A woman hides a medical secret that forces Martin to confront identity and acceptance.
Gero’s collapse exposes hidden illness as Josie’s recovery brings hope to the clinic.