Doktorspiele
The shy Andi is in love with Katja, but she only has eyes for Bobby. After Andi observes Bobby in the shower, he sees his chances with Katja dwindle rapidly. From watching porn, his buddy Harry knows that only the size matters - a concern for Andi ever since a childhood game of doctor revealed him as "too small". Then arrives the cause of his self-doubt, his sweet childhood friend Lilli, after he messed things up ten years ago.
Then arrives the cause of his self-doubt, his sweet childhood friend Lilli (Lisa Vicari), after he messed things up ten years ago. As Katja suddenly shows interest in Andi, the emotional chaos of sex and love causes the perfect storm...