Dolittle
Famed doctor and veterinarian of Queen Victoria’s England Dr. John Dolittle has lived in solitude since the passing of his wife seven years prior. But when a young queen falls gravely ill, Dolittle and his menagerie of exotic animals must embark on an epic adventure to a mythical island in search of a cure.