The Prince of Egypt
Two brothers—one born of royal blood, the other an orphan with a secret past—grow up as the best of friends sharing a strong bond of free-spirited youth and good-natured rivalry. The truth ultimately sets them at odds as one becomes the ruler of the most powerful empire on earth, the other the chosen leader of his people. Their final confrontation will forever change their lives—and the world.