Brilliant Corners: Sierra Leone
Sam explores Sierra Leone post-Ebola, surfing river mouths and meeting the Bureh Beach Surf Club. Witnessing the development of the country's surf culture, he believes the club's growth is a highlight along the 400 km coastline that boasts a consistent left pointbreak. Their motto, "The waves make you feel fine," may become a Sierra Leonean proverb, attracting more surfers.