Tough Trucks of Ethiopia
In this episode, Zay Harding travels by truck across Ethiopia, from the Djibouti border through the Afar Desert to the central highlands, where he explores Lalibela's rock-hewn churches. Continuing in a classic FIAT truck, he visits Axum, renowned for its connection to the legendary Ark of the Covenant.