Free fall
Marie, an airport executive, meets Maxime, an avid skydiver and wingsuit enthusiast. As she gets involved in a heist, Sofia, the head honcho of Maxime's crew, sabotages her parachute but survives the fall. After crossing paths with Sofia, the now-handicapped Marie plans to exact her vengeance.
When Marie, an airport executive, meets Maxime, an avid skydiver and wingsuit enthusiast, little does she know that her life will change for good. As she gets involved in a heist involving airport cash-in-transit vehicles, Sofia, the head honcho of Maxime's crew, sabotages her parachute. However, Marie miraculously survives the fall. Now handicapped, she lives in her parents' house. A year later, Marie crosses paths with an indifferent Sofia. Fueled by vengeance, she decides to goad the gang into another heist. Meanwhile, the Search and Intervention Brigade policeman Luc Ferraz is looking for the gang's informant, and Marie fits the bill. To track down the robbers, Luc decides to infiltrate her life.