Good Morning, Vietnam
Robin Williams delivers a comedic performance as Army DJ Adrian Cronauer. Deployed to Vietnam to host a morning radio show, Cronauer's hilarious rants are a hit with the troops in the field but a headache for his by-the-book superiors.