Taxi
Queen Latifah is New York's fastest cabbie, whose skills behind the wheel and souped-up car help an overeager undercover cop (Jimmy Fallon) pursue a gang of female bank robbers.
Belle Williams (Queen Latifah) is a speed demon. Flying through the streets of New York in her tricked-out taxi, she’s earned a rep as New York’s fastest cabbie. Driving a hack is only a pit stop for her real dream: Belle wants to be a race car champion. She’s well on her way until she’s derailed by overeager cop Andy Washburn (Jimmy Fallon), whose undercover skills are matched only by his total ineptitude behind the wheel. Washburn, who has landed in the precinct doghouse, is hot on the heels of a gang of beautiful Brazilian bank robbers, led by Vanessa (Gisele Bündchen). To nab the evasive crooks, drivers-license-less Washburn convinces Belle to team up with him to pursue Vanessa and crew. Belle has carte blanche to drive at any speed and break any law. The car-less cop and speed-demon cabbie — New York’s unlikeliest partners — begin a high-speed game of cat-and-mouse with the robbers.