The Guardian
Reeling with grief in the wake of a mission gone tragically wrong, legendary Rescue Swimmer Ben Randall (Costner) is given a mission he doesn't want - training raw recruits.
Kevin Costner and Ashton Kutcher star in THE GUARDIAN, the powerful, action-packed drama that takes you inside the never-before-seen world of the elite Coast Guard Rescue Swimmers. Reeling with grief in the wake of a mission gone tragically wrong, legendary Rescue Swimmer Ben Randall (Costner) is given a mission he doesn't want - training raw recruits. Once there, he knocks heads with cocky Jake Fischer (Kutcher), a swimming champ driven by a painful secret, who's more interested in breaking Ben's records than saving lives. But Ben also sees Jake has what it takes to be the best of the best. Filled with spectacular rescues in the lethal waters of the Bering Sea, THE GUARDIAN is a riveting and compelling story that dives straight into the heart and soul of real heroes, the unsung guardians of the sea.