The Prank Panel
“The Prank Panel” lets everyday people pitch pranks targeting family members, friends and co-workers. Johnny Knoxville, Eric Andre and Gabourey Sidibe form the all-star panel of “pranxperts,” taking viewers behind the scenes as they help to plot and plan elaborate and diabolical schemes.
“The Prank Panel” lets everyday people pitch pranks targeting family members, friends and co-workers to a panel of the world’s greatest pranksters. Johnny Knoxville, Eric Andre and Gabourey Sidibe form the all-star panel of “pranxperts,” taking viewers behind the scenes as they help to plot and plan elaborate and diabolical schemes. The Panelists serve as mentors and saboteurs, with celebrity guests sometimes joining the fun.