Inglourious Basterds
Brad Pitt takes no prisoners in Quentin Tarantino’s high-octane WWII revenge fantasy Inglourious Basterds. As war rages in Europe, a Nazi-scalping squad of American soldiers, known to their enemy as "The Basterds," is on a daring mission to take down the leaders of the Third Reich.