The Penalty
Three extraordinary individuals find their lives unexpectedly intertwined with the modern crisis of capital punishment. As they embark on personal journeys of recovery, discovery, and rebellion, they become central figures in a high-stakes drama that challenges the very foundations of justice and highlights the human cost of the death penalty.