Sadhaka: La Senda Del Yoga
The documentary follows Ramiro Calle's 50 years of personal research into the true essence of yoga, exploring its virtues, purpose, and misconceptions. In 2010, at 66, Calle contracts listeriosis in Sri Lanka but defies medical odds to recover in Madrid. The film delves into yoga's controversy and essence in Spain and Rishikesh, India, with humor and wisdom.