FCMission Europa
With opponents such as Roma, Nottingham Forest and Celtic, there were high expectations for FCM under their new head coach, Mike Tullberg. The series relives the highlights of the dramatic matches and brings you up close to the players on the FCM team.
FC Midtjylland got a perfect start to their Europa League campaign with two good wins.
In the third episode of FCMission Europa, there is a review of the matches against AS Roma and Genk.
Relive the highlights and golden moments from the two dramatic clashes against Nottingham Forest.