Date With Death
At 40 years old, Parisian policeman Samson Brion returns to the countryside. After a 15-year absence, he returns to his childhood village in Brittany even though he had sworn he would never set foot there again. When a local woman asks him to investigate her son's death, he reluctantly works with Lila, his childhood friend who's both sheltering him and is somehow involved in the case.
At 40 years old, Parisian policeman Samson Brion returns to the countryside. After a 15-year absence, he returns to his childhood village in Brittany even though he had sworn he would never set foot there again. As his reputation precedes him, a local woman asks him to investigate her son's death and refuses to believe the police's theory. Samson discovers this case is somehow linked to a dating agency run by Lila, his childhood friend with a complicated history. As his only housing option ends up being Lila's house, they reluctantly work together to solve the case.