The Lego Ninjago Movie
Master Wu, as wise-cracking as he is wise, leads a fierce team of secret ninja warriors to defeat the evil warlord Garmadon and save Ninjago City.
The battle for Ninjago City calls to action young Master Builder Lloyd, aka the Green Ninja, along with his friends, also secret ninja warriors. Led by Master Wu, as wise-cracking as he is wise, they must defeat the evil warlord Garmadon, who also happens to be Lloyd's dad. Pitting father against son, the epic showdown tests these fierce but undisciplined modern-day ninjas as they learn to check their egos and pull together to unleash the inner power of Spinjitzu.