André Brasilier - Les Racines du Rêve
From the École des Beaux-Arts in Paris to the Hermitage Museum, André Brasilier forged a unique path as a "transfigurative" painter. Nearing his 100th birthday, this film celebrates his 70-year career, exploring the harmony and emotion that define his lifelong quest for beauty.