Farm Rebellion
Benedikt Bösel was an investment banker, but then the financial crisis hit and with it the question of meaning. Today, he is a farmer, a visionary and leads a young team that is testing a radical new type of agriculture in the fight against climate change. Together with experts such as Auma Obama from Kenya, Jean-Martin Fortier from Canada and Ernst Götsch from Brazil, the change must succeed. Benedikt and his team are starting a tough year, fighting against drought and their own limits.