Hidden Truth
One morning, Fırat Bulut, a public prosecutor commissioned at Istanbul Courthouse, finds himself in prison, not remembering anything from the past four months. He is told that he is charged with the murders of his wife and daughter. Did he really kill them? To prove his innocence, Fırat Bulut has to remember what really happened, survive and escape from prison.
Fırat Bulut is a public prosecutor at the Istanbul Courthouse. However, when he wakes up one day, he finds himself in prison without remembering what happened in the last four months. He realizes that he has been accused of killing his wife and daughter. Did he really kill his wife and daughter? Fırat Bulut has to remember the past, survive and escape from prison to prove his innocence.