Positive Energy
In this series Dallas Campbell and Kari Byron travel the globe meeting the innovators that are creating new ways to power our world into the future.
In this series Dallas Campbell and Kari Byron travel the globe meeting the innovators that are creating new ways to power our world into the future. The world faces a huge challenge – we are used to energy at the flick of a switch, fast cars and cheap, fast transport; but how do we meet our needs without damaging the planet? Our hosts will reveal visionary large and small-scale projects across the world and help create a new energy installation.