Family Adrift
Gonzalo Suárez is a charismatic salesman who, after forgetting his son's birthday and suffering an accident, decides to make up for lost time with his four children from two different marriages. With the help of Claudio, his mechanic and accomplice, he organizes a yacht trip through the Caribbean that soon turns into an out-of-control adventure, full of entanglements, laughter, and second chances.
Gonzalo Suárez, owner of a used car dealership in Mexico City, lives between sales and problems, while his children—Maya, Bruno, Sofía, and Azul, from two different marriages—hardly ever see him. After forgetting his son's birthday and suffering an accident, he realizes he needs to make up for lost time. With the help of Claudio, his mechanic and accomplice, he organizes a vacation in the Caribbean to reconnect with them. But a mistake in the reservation leaves them stranded on an old boat, turning the ideal trip into a chaotic and fun adventure. Family Adrift is a comedy about second chances, the value of time together, and how, sometimes, to find your way, you first have to get lost.